Härlig dag!

Underbart med detta väder som vart, hoppas att det håller i sig!

Mer som vart underbart idag är att Liam kommit hem :) Men som jag anade innan jag hämtade han så har jag inte sett skymten av han så mycket idag, han har vart ute hela dagen och lekt med sina kompisar.

Men så har vi vart på brottningsträningen med och då fick jag ju se han 1 timme iaf ;) Han va jätteduktig på träningen idag!

Nu väntar jag även på att stor sonen ska komma hem, han har jag heller inte sett så mycket idag.
Är väldigt trött nu i kväll men kan inte lägga mig innan Robin kommit hem och så vaknar nog Molly snart med och vill ha mat, sen kan jag sova :)

I morgon blir en lugn dag hemma, Liam vill nog va ute och leka med sina kompisar med skulle jag tro. Men på eftermiddagen ska vi försöka komma i väg till min syster så att Liam får klippa sig, och så får Molly träffa sin moster och några av sina kusiner.

Nä...dags att bädda ner sig i soffan....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra