Långfredagens slut

2:a dagen i påskhelgen är snart slut, hoppas retsen av påskheögen fortsätter bjuda på lika fint väder som det vart hittils.

Under dagen gjorde vi inte mycket, lillan krånglade lite med sin sömn men det har hon tagit igen i eftermiddag/kväll. Så vi får väl se hur mycket jag får sova i natt :(

Tänkte faktiskt lägga mig snart men måste invänta stora sonen men han bör va hemma snart.

I morgon blir det en tur till kinna, måste köpa pyjamas till Molly och så behöver hon kortärmade bodys. Lite svårt med kläder nu när det vart så varmt.

Hon har fortfarande storlek 50 men hennes pyjamas som hon haft är med fötter och de bllir för små nu så där måste jag gå upp till storlek 56, ska köpa pyjamas utan fötter denna gången tänkte jag.

Dags att stänga ner datorn, gå upp och kolla till lilleman och sen bädda ner sig framför tv:n en stund.

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra