Lycka

Att vakna upp och se solen skina även idag, och sen få mysa med en nyvaken liten Molly....det är nog dagens lycka :)

Nu sover Molly igen men snart är det mat igen, och då är det bråttom...det är en otålig liten tjej vi har ;)

Idag ska vi ju på kalas, första kalaset för Molly och naturligtvis ska hon ha klänning på sig. Idag blir det en jeansklänning...bild kommer senare.

Men vad ska jag ha på mig?

Kan fortfarande inte ha mina vanliga byxor :(

Nu hör jag en liten Molly som börjar vakna...dags att göra sin plikt som mamma :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra