Söndag

Usch vad dålig jag är på att uppdatera :(

Sorry!

Idag startade vi iaf dagen med en tur in till Borås för en ny viktkontroll av lillan, denna gången hade det vänt så nu är hon på väg uppåt igen.

Efter det passade jag på att vila en stund innan det va dags för kalas, idag hade Liam barnkalas på bowlingen. Det va första gången han hade ett riktigt barnkalas så han va riktigt nöjd med detta. Kalaset gick jättebra, många glada och spralliga barn. Alla var jätteduktiga på bowling och Liam fick jättemånga fina presenter.

Ska försöka läga upp lite bilder sen men jag har inte orkat tömma kameran på bilder än, så det lär väl bli en riktig bildbomb här i bloggen sen ;)

Detta va iaf en liten uppdatering från dagen, nu kräver lillan min uppmärksamhet så jag lämnar bloggen igen för en stund.


Kommentarer
Postat av: Mizca

Det är ju förståeligt att du inte bloggar nu .. du har ju en söt anledning ;)

2011-04-04 @ 20:07:07
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra