Torsdag

En härlig och lugn dag. På förmiddagen tog jag och lillan det lugnt och bara myste, idag fick jag flera härliga leenden av henne när jag busade med henne....då smälte mitt hjärta :)

Tog sen en promenad till kinna innan vi hämtade Liam på skolan. När Fredrik kom hem åkte jag, Liam och Wilma i väg en sväng, Inbjudningskorten till dopet hämtades så nu ska dom bara skickas ivög med men först ska man leta upp allas adresser. Sen blev det ett besök på visko för att köpa skor till Liam och Wilma, fick köpt ett par tygskor till Liam men hittade inga som han kan ha till dopet så det får jag kolla vidare på. Men till Wilma hittade vi skor till dopet, inte riktigt vad jag tänkt mig men Wilma var nöjd iaf så det kommer bli bra :)

När vi kom hem igen tände Fredrik grillen och det blev grillad korv med bröd till kvällsmat, härligt att kunna sitta ute och äta. Hjärtat hade även vart duktig och slipat lite på min trädgårdsmöbel som ska målas om, det kommer bli jättebra när det är klart, ska försöka komma i håg att fota den i morgon så ni kan få se före och efterbilder sen.

Har inte så mycket roligt att skriva om nu för tiden här på bloggen känns det som och jag orkar inte engagera mig i några speciella inlägg heller...har egentligen massa jag skulle vilja skriva om...mina åsikter om saker och ting...men men...en annan dag kanske?!

Nu ska jag ringa Robin och kolla om han kommer hem snart, sen ska jag bädda ner mig i soffan och njuta av lugnet en stund innan Molly vaknar igen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra