Torsdag



Torsdag morgon, snart fredag :)

En dag utan några som helst planer är vad jag har framför mig, lite småtrist väder är det ute med :(
Kanske det blir en liten promenad ändå, så länge det inte regnar kan det va skönt att komma ut lite. Tänkte jag skulle försöka komma iväg och besöka mitt gamla jobb, även mitt nuvarande jobb ska jag besöka någon dag.

Ska även försöka få tag på Robins pappa idag, har ringt flera ggr till han och även skickat sms men har fortfarande inte hört ett knyst från han :( Blir så trött på han!

Eftersom vi ska till Göteborg i helgen tänkte vi att Robin kunde passa på att åka med och umgås med sin pappa under dagen när vi är på mässan, dom har inte setts sen i höstas tror jag.

Och på tal om Robin så ska jag ta och gå upp och väcka han nu. Lillan sover så kanske jag passar på att blunda en stund sen med ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra