Trött...

.... och ännu mer trött :(

Natten har inte vart så kul, Molly har lite konstigheter för sig på nätterna. När hon ätit vill hon inte somna om riktigt så det kan ta 1,5 - 2 timmar innan hon somnar igen och i natt ville hon inte ligga själv så till slut fick honn somna liggandes på mitt bröst så fick jag 2,5 timmes sömn på det viset sen fick jag va vaken i 2 timmar för att slutligen få lite sömn igen. Denna gången hade hon somnat i korgen här nere i vardagsrummet och jag vågade inte flytta på henne så jag fick bädda ner mig på soffan i stället, återigen blev det 2,5 timmes sömn.

Just nu sover hon och det borde jag med göra men lilleman är hemma och behöver lite tid också så nu har han startat upp Super Mario som han tycker jag ska spela med han...och vad gör man inte för sina barn ;)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra