Vardag igen

Ledigheten är över nu och vardagen är tillbaks med allt vad det innebär. Liam är lämnad på skolan och idag tyckte han att han va så stor att han kunde faktiskt gå in själv, mamma skulle inte följa med!

Molly ligger i sin korg och kikar lite just nu, konstigt att hon inte sover. Matade henne vid 4-tiden i natt och sen va det som vanligt...hon ville inte somna om så vid 5 somnade hon på mitt bröst så jag låg kvar i soffan med henne för hon sov lite oroligt . Så efter 5 har jag inte fått ngn vidare sömn...är jättetrött idag!

Men ingen vila för mig, om en timme ska vi va på bvc och Liam ska hämtas på skolan 11:15 men jag tänkte hämta han tidigare ideg. Onödigt att åka fram och tillbaks.

Resten av dagen blir lugn, idag är första dagen sen Molly föddes som Fredrik ska jobba heldag så han är inte hemma innan tidigast 17:30.

Oj, kom på nu med att vi faktiskt har något planerat idag...Liam har ju klubbmästerskap på brottningen i kväll :)

Det ser jag fram emot jättemycket!!

Dags för lite kaffe nu och så återkommer jag senare, måste ju berätta om gårdagen då vi hade besök och även var i väg och besökte några vänner :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra