Borde egentligen inte blogga....

Inte nu iaf, klockan är mycket och det är en dag i morgon med men ett litet inlägg ska jag nog hinna med.

Har haft en härlig dag idag, tog det lugnt på förmiddagen och medans Molly sov gick jag igenom mitt schema och gjorde en preliminär planering med jobbdagar för mig under en 6-veckor period. Ska nu kolla med chefen och se om jag får godkännande för detta.

Har sagt det innan men säger det igen, ÄLSKAR att va hemma med Molly men känner att jag behöver lite avbrott från vardagen med. Har ju inga speciella intressen så istället för att kanske träna eller gå på krogen så väljer jag att jobba för att komma i från lite...samtidigt sparr vi några FP dagar och det ger några extra kronor i kassan. Det sistnämnda kan verkligen behövas nu...får panik bara jag tänker på allt som måste införskaffas till barnen nu till hösten :(

Har några auktioner ute på tradera nu som iaf kommer ge mig några extra hundralappar och det är ju inte fel, alla kronor är välkomna.

Var även iväg och handlade nya hjullager till Robins moppe...den jag funderar på att slänga i viskan :( Men än en gång har Fredrik lyckats laga den så förhoppningsvis håller den ett par dagar till...

Medans Fredrik lekte mekaniker så passade han på att laga Liams punktering på cykeln med...tack hjärtat !

Ett besök av vännen Linda och hennes pojk Oscar hade jag idag med och vännen Nine med sambo Jens fick ett besök av mig och Molly.

Städat fick jag gjort lite idag med, inser nu att det har hänt massa idag :)

Som sagt...en riktigt bra dag!

Nu blir det att krypa ner i sängen jämte älsklingen som sover sen 1 timme tillbaks

PS: vet att man inte ska skriva så här långa inlägg för det blir bara jobbigt att läsa men slarvar man med uppdateringar som jag gör så blir det lätt så här...och det är helt ok om ingen orkar läsa. Skriver för mig egna skull ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra