God Morgon

Hade ställt klockan på halv sju och Molly vaknade klockan 6...typiskt :(

Men nu har hon somnat om så jag sitter och tar det lugnt med en kopp kaffe, huvudvärken har jag kvar men kanske det hjälper med en liten morgonpromenad som jag får när Liam lämnas på skolan.

Och på tal om Liam så är det nog dags att väcka han nu, ska bli spännande och se om han har träningsvärk idag efter gårdagens brottningsträning :) Tycker nog att han borde ha träningsvärk i magen, hade jag vart med på träningen så hade jag nog inte kommit upp ur sängen idag.


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 18:49:56
URL: http://millahoman.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra