Inget internet

Vaknade i morse av ett jävla skitväder, ösregn och åska. Det slutade med att com hem inte funkar nu, varken tv eller internet  bloggar på mobilen nu, fan vad jag hatar att det i te finns ngn riktig app för detta. Har funderat på att byta bloggportal men eftersom vi ändå tänkt bygga upp en ny från grunden och ha som en egen hemsida så är det ingen ide att byta nu. Vet bara inte när vi kommer i gång, kan inte komma på ngt namn till sidan... Såg att jag fått en kommentar på inlägget om dåliga nyheter, ngn tipsar om en tävling. Blir så irriterad på folk som skriver kommentarer utan att ha läst inlägget, för hade dom läst så borde dom kanske lagt kommentaren under ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Mejla Blogg.se. Det gjorde jag.Tänkte om fler mejlar angående app så kanske de skyndar på den app som de hållt på med i fleeera månader nu.

2011-08-27 @ 11:46:37
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken tur, blev lite rädd att allt mitt hade gått ;)

2011-08-27 @ 11:52:53
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra