Shopping

Fick med mig stora grabben ut idag för lite shopping, inte illa. Han gillar verkligen inte att ge sig ut och handla men nu var det ett måste. Ett par skor va det viktigaste så ett besök till visko blev det, sån modell som Robin vill ha fanns det endast 2 sorter av så det va inte mycket att välja på. Det blev iaf ett par Reebok och 650 kronor fattigare . Stora barn = Stora utgifter.

Ett besök till Jeanson blev det med, halva reapriset hade dom och där blev det shoppat med.

Ett par Lee - jeans, en G-star tröja med luva och 3 t-shirts ( 1 på rea och 2 till ord. pris), detta för 1020 kronor. Mycket pengar men bara G-star tröjan hade kostat 1000 kronor innan så vi gjorde ju ändå ett kap.

Nu är det väldigt sällan Robin köper kläder men när han väl gör det så får man räkna med lite dyrare utgifter. Nu skulle jag även behöva ha in lite extra pengar eftersom det är fler i familjen sim behöver lite nytt...och då kan jag också säga att jag kommer i sista hand. Finns det pengar över så köper jag till mig själv annars får det va...

Är ialla fall glad att jag fick handlat till Robin idag.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja du, inte lätt med utgifterna som tonårssöner ger en... =/

Men jag hittade precis sånna DC skor som Alex vill ha till priset av 200 kr. Vet inte hur mycket rea det var för normalt brukar jag ge 1200 kr för dem - Behöver jag säga att jag nästan hoppade jämnfota av glädje när de passade ;D

kram

2011-08-20 @ 18:03:48
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra