Tips!!!

Säger bara Wordfeud!



Har ni inte spelat det så se till att ladda hem det till er mobil NU!

Som alfapet och man spelar mot andra vänner, efter att den ena har lagt ett ord så har man upp till 72 timmar på sig att lägga ett ord. Man kan alltså spela det i vilken takt man själv vill :)

Fram tills idag hade jag inte förlorat en enda gång, sen kom Fredrik och förstörde för mig då han vann med 3 ynka poäng....jag är SUR!

Har ni lust att spela så lämna en kommentar så får ni mitt användarnamn på spelet :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra