Torsdag

God Morgon

Lite nervös för idag måste jag erkänna.

Två möten inplanerat, det ena är jag bara med på som stöd men det andra är ett lite viktigare möte...så håll tummarna för mig!

Ett besök hos en gammal vän ska jag hinna med idag med är det tänkt och sen borde jag sätta mig med almenackan och kolla planeringen framöver. Lite jobbtider, möten på jobbet och utbildningar måste jag kolla med...mycket pusslande framöver för att få allt att gå ihop.

Ikväll blir det borås och kolla på Rydell & Quick som spelar på stora torget, ser fram emot detta :)

Nu får det bli lite morgonmys med Molly och en kopp kaffe till :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra