Juldagsmorgon

God Morgon

Hoppas ni alla hade en härlig julafton i går :)

Här började jag med att fira julafton på jobbet, lite jullunch tillsammans med en kollega och några brukare. Det va trevligt :)

Sen var det dags att åka hem till familjen och ta emot barnen som skulle komma. Det var glada barn som kom, de hade ju firat lite jul redan och fått julklappar. Massa fint hade de fått.

Men oj såna ögon de fick när de såg julklappsberget här hemma...jisses! Men vi var ju 2 vuxna och fem barn och även min bror så det blir ju endel julklappar.

Lite mat och sen julklappsutdelning, det tog sin lilla tid. Molly hon klättrade på sina julklappar...haha.

Vi hade väldigt glada barn här iaf.

Lasse fick en egen stationär dator med kombinerad tv/skärm, lego, filmer, böcker m.m, och Wilma fick en egen laptop, barbie, little petshop lekpark, film, bok m.m.
Liam fick en jättestor legoborg som han önskat sig över ett år, annat lego, filmer, wii.spel, bok, träningsoverall från Kinna AK, gubbar med en borg m.m. Robin fick en speltangentbord, kläder, parfym, klocka m.m
Molly fick en lära gå vagn, gunghäst och massa andra småleksaker :)

Jag och Fredrik hade bestämt att vi inte skulle köpa till varandra men Fredrik fick en tröja och lite småsaker från barnen. Jag fick 2 st böcker med bakrecept, en onepiece och lite småsaker från barnen. Sen fick jag och Fredrik ett jättefint set med grillverktyg :)

Till min bror hade vi köpt lite bra att ha saker nu när han ska flytta, han fick en stekpanna, handdukar och en låda som jag fyllt med allt möjligt bra att ha i förbrukningsvaror som tvättmedel, disktrasor, diskborste, tvål, plastpåsar, folie m.m Kanske inte så roligt men jag tror han uppskattade det :)

Mamma var aldrig med och firade men hon fick ändå en mixer av oss och barnen hade köpt en chokladkartong och doftpinnar.

Alla nöjda och glada :)

Idag ska vi till torestorp och fira lite jul med svärmor/svärfar och Fredriks syskon :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra