Överlevde en heldag på Ikea

Idag åkte alltså jag, fredrik, robin, Molly och min bror till Ikea. Släp hade vi med oss också för listan var lång på sånt som skulle inhandlas.

Måste säga att Molly va otroligt snäll och tålmodig trots att det inte kan ha vart så kul att sitta i vagnen halva dagen.
Nästan allt på listan inhandlades, bara vissa saker som jag inte fick tag på . Sen hade vi lite otur att två av de förvaringsmöblerna vi skulle ha till barnen var slut i kållered så eftersom vi ändå hade släp bestämde vi oss för att åka till Bäckebol och köpa de där.

När vi var klara åkte vi direkt till huset och lastade av och när jag kom in där fick jag riktig ångest över hur mycket jag har att greja med där.

Fredrik ska lägga massa tid i huset denna veckan och jag kommer åka dit så mycket jag kan med, det blir när Fredrik kommit hem eftersom ngn måste va hemma med barnen.

Jag hoppas rörmokaren fixar så vi får vatten i morgon med, lite svårt att börja städa utan vatten....

Efter denna långa dag är jag helt slut så det blir soffläge resten av kvällen, barnen kommer vid 9 i morgon bitti!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra