Ändrade planer

Hade lite inplanerat nu på förmiddagen egentligen men det blev inställt precis, kändes riktigt bra faktiskt för jag är sååå trött och behöver vila.

Så en stunds vila får det bli och sen tänkte jag ringa min kära lillasyster och höra om hon har lust och tid att klippa Robin idag, det är behövligt kan jag lova ;) Sen tror jag han tänkt gå på disco idag så då kanske det är lite roligare att se bra ut i håret :)

Behöver dessutom boka in en dag då syrran kan bleka min utväxt och klippa mig, tänkte få det gjort nu innan lillan kommer.


Kommentarer
Postat av: joel

Hej Petra,

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-02-17 @ 19:31:30
URL: http://mjukvara.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra