Sista passet

God Morgon

Idag är det dags för sista arbetspasset, känns konstigt att va ledig sen. Men jag ska försöka att hitta lite att sysselsätta mig med, i värsta fal får jag väl städa hemma och städa ännu mer sen ;)

Tror iaf att denna dagen kommer gå fort för jag har en del att göra på jobet, vill inte lämna ngt oavslutat när jag går på min ledighet. Sen tänkte jag även fixa en tårta och bjuda på i kväll till våra boende :)

Nu ska jag säga hej då till min älskling innan han åker till jobbet, själv har jag en halvtimme till i soffan innan jag ska ge mig iväg :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt för dej!

Nu får du allt tid att bara ta hand om dej och de dina o den lilla i magen =)

2011-02-16 @ 09:59:55
URL: http://1ngela.wordpress.com
Postat av: Ina

Vad mysigt med ledighet :D

2011-02-16 @ 17:33:28
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra