Förklaring till min dåliga start på dagen

Kommer hem i morses efter att ha tillbringat ett dygn på jobbet, va väldigt trött eftersom jag inte sovit jättebra under natten och det hade vart en dag med några händelser på jobbet.

Kryper iaf ner i sängen för att sova en timme här hemma, strax efter jag lagt mig ringer hemtelefonen...orkar inte svara...då ringer mobilen...svarar inte....hemtelefonen ringer igen och sen mobilen osv. Efter att det ringt tre gånger på hemtelefonen och tre ggr på mobilen är jag lite smått irriterad...samtalen är från jobbet så jag blir naturligtvis orolig...det måste ha hänt något. Så lite smått irriterad svarar jag tillslut....

Vad va det som kunde va så viktigt??

Vill inte gå in på här vad det gällde men det var absolut INGET viktigt, och absolut inget som berörde personen i fråga som ringde heller för den delen!

Hur fan tänker man när man ringer så hysteriskt för att fråga om en skitsak?!

Jag har inte ont av det i vanliga fall om man ringer från jobbet för att fråga om ngt när jag är ledig, men då tycker jag det ska vara ngt viktigt som man inte kan vänta med.

Usch...jag va på dåligt humör hela förmiddagen sen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra