Måndag igen

God Morgon

Nu börjar den vanliga vardagen igen, alla extra helgdagar är slut för ett tag framöver. Tycker det ska bli skönt att det återgår till det vanliga, med mitt job så märker jag inte av några extra lediga dagar ändå...det blir bara förvirrande och det är svårt att hålla reda på vilken dag det är.

Första skoldagen efter lovet för Robin idag med, det gick faktiskt bra att få upp han i morses fast det berodde nog på att han inte sovit så mycket i natt och var halvvaken redan när jag väckte han, tror han kommer få en bättre sömn i natt :)

Och för min del så är det snart jobbet som gäller, vet dock inte hur många timmar jag ska va där. Det återstår att se.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra