Ny dag....Nytt år

God Morgon!

Någon som är vaken så här dags på nyårsdagen?

Här hemma är det bara jag som är vaken, ska ju i väg och jobba :( Känns mindre kul eftersom jag sovit lite och dåligt i natt... Kommer va helt slut på jobbet idag :(

I går vid tolvslaget när vi va ute märkte jag att det va väldigt halt ute, undrar hur det är idag? Jag ska köra själv till jobbet idag, i vanliga fall brukar Fredrik köra mig eller så åker jag med en kollega så det känns lite ovant.

Fick lite god mat över sen i går så nu på morgonen har jag packat med mig lite gott som jag kan trösta mig med på jobbet idag....måste ju ha ngt att se fram emot :)

Dags att hälla i sig sista kaffet för att sen göra sig redo....

Ha en underbar dag nu som start på det nya året!


Kommentarer
Postat av: Petra

Japp, jag är vaken :)

Ingen fara på gärdena, det var värre i byn.

2011-01-01 @ 08:16:17
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Jane

Jag har varit vaken en timme :-) Men grabbarna sover såklart ;-)

2011-01-01 @ 08:24:08
URL: http://Www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra