Tillbaks igen :)

Två hela dagar utan att blogga :)

Jobbade dygn i går och idag har dagen rullat på så datan har det inte funnits tid för.

Det var en hektosk dag på jobbet i går, ovant men kul. Kändes dock i ryggen senare på kvällen...sen kanske det berodde lite på att jag bowlade i går med. Kände mig inte så smidig med en stor mage men det gick riktigt bra ändå.

Idag har jag haft besök av vännen Jessica som jag inte träffat på evigheter och så har jag vart ute på lite ärenden med  X som jag är kontaktperson till. Sen bjöd hjärtat på kvällsmat, barnen hade röstat på tacotårta så idag var det premiär för hjärtat att göra detta och han lyckades bra :)

Har nu ikväll läst ikapp mig på blogar, hade 90 inlägg på bloglovin att gå igenom eftersom jag inte läste några bloggar i går heller, kan säga att det tog sin lilla tid och för att det skulle gå lite fortare så var jag tråkig och lämnade inga kommentarer....sorry!

Ska ta och natta lilleman nu men återkommer senare igen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra