Trots en dålig start....

Så blev det en bra dag och vi har fått gjort massor här hemma.

Tvättade fram till 15 och samtidigt så satte vi igång med att städa bort julen. Fick röjt lite i klädkammaren i hallen med och massa saker åkte bort till förrådet.

Har nu ett prydligt hem och endast lite tvätt som ska hängas in ä kvar, fast jag håller faktiskt på att tvättar nu igen..hehe. Det va ledigt nu i kväll med så jag passar på att köra lite extra tvätt som jag lyckdes hitta här när jag städa :)

Efter att ha vart inne hela dagen och städat så tog vi en promenad nu ikväll hem till Petra, vi skulle ändå lämna en sladd hos henne och så fick vi i oss lite kaffe med.

Känner att jag är mör i kroppen nu men när man sitter här nu med ett nystädat hem och vet att det står mat i ugnen så känns det riktigt bra :)

Nu ska jag kolla vad mina kära bloggvänner haft för sig idag :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra