Välkommen

Vill börja med att välkomna nya läsare som tillkommit den senaste tiden :)

Det är väl ungefär så mycket jag orkar med att skriva just nu, är trött efter denna dagen så det blir att bädda ner sig nu med en bra film. Känner att jag behöver ligga ner med, dels för ryggen och så trycker det upp mot vänster sida på revbenen :( Och det är inte bebisen som sparkar där för hon ligger mer på höger sida och längre ner, vet inte riktigt varför jag ofta får sånt tryck mot revbenen på vänster sida.

Och i morgon är det dags för MVC besök...spännande. Ska bli kul att se hur mycket jag gått upp denna gången ;)

Kvällens film


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra