God Morgon

Någon som testat att slänga en Iphone i väggen?

Funderar allvarligt på att testa detta
:( Jag och teknik är som en plus och minuspol....det funkar bara inte!

Jobbigt för Fredrik med andra ord eftersom det går ut över han, han är ju den tekniska av oss och jag tycker att om ngt krånglar för mig så ska han kunna lösa det bara genom att blinka typ....

Men nu ska jag inte låta den förbannade telefonen förstör min dag, men om någon försöker ringa eller sms:a mig på mobilen så funkar inte det för tillfället!

Började dagen med att söka efter en grej på internet, upptäcker då att en sak jag beställde till min Iphone för 399 kronor som jag va tvungen att ha finns att köpa på ett annat ställe för 99 kronor!

Så jävla irriterande!

Nä... mitt dåliga morgonhumör ska inte gå ut över er läsare, istället ska jag ringa älsklingen och be han blinka så alla mina problem löser sig :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra