Harry Potter och Narnia

När Robin var liten tittade vi mycket på Harry Potter, men sen dess har det kommit många nya filmer som jag inte sett. Liam har ny börjat tycka dom är bra så jag tänkte jag skulle köpa på mig alla filmerna, kan va roligt att ha dom i framtiden med.

Hittade på cdon en box med dessa filmer för endast 199 kronor

Harry Potter 1: Harry Potter och de vises sten

Harry Potter 2: Harry Potter och hemligheternas kammare

Harry Potter 3: Och Fången Från Azkaban

Harry Potter 4: Harry Potter och den flammande bägaren

Harry Potter 5: Harry Potter och Fenixorden



Det fanns även en box med filmerna 1-6 men då var inte de på svenska, så jag börjar nog med del 1-5 så får vi köpa på oss resterande sen. Det tar ju ett tag att titta igenom filmerna för de är ju väldigt långa.

Ska passa på att köpa Narnia 1+2 med, den kostade endast 59 kronor nu :) Liam hade fått 3:an av sin pappa nyligen så då måste han ju ha de första med tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Båda min har gillat Narnia o Harry Potter, Rebecca Narnia o Alexander Harry Potter =)



sv. Facebook-appen laddade jag ner det första jag gjorde men den la sig i inställnigar och jag får den inte dit där de övriga apparna ligger...????

Knepigt!!

2011-06-21 @ 10:50:28
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra