Ikeaglas får dåligt betyg

Har haft de här glasen från Ikea


Köpte 12 stycken men har nog bara 5 glas kvar!

Riktigt dåliga glas enligt mig, några av glasen har det gått en flis ur på kanten men de flesta glasen har fått en spricka i sig.

Jag har ingen diskmaskin så vi handdiskar alltid och vi diskar normalt, staplar inte glasen...  Har aldrig haft glas tidigare som gått sönder så lätt.

Synd för jag tycker dom är fina men jag kommer absolut inte köpa den sorten igen och jag rekomenderar ingen annan att köpa dom heller!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra