Latmasken har vart framme idag

Jag erkänner...har vart riktigt lat idag och inte gjort något vettigt alls :(

Får hoppas att morgondagen blir bättre, och framförallt att vädret blir bättre. men en liten sväng kom vi ut idag iaf, vi gick ner till Fredrik en stund i kväll. Skönt att komma ut lite. Men det blev inte så långvarigt, vill gärna göra nattningen med Molly här hemma i lugn och ro.

Efter att hon somnat så hade jag lite egentid med Liam och vi kollade på film här nere i soffan.

Och soffan är den plats som jag ska besöka nu igen...har ändå inget roligt att skriva om.

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra