Mycket denna vecka

Idag ska vi på klassträff med Liams klass, det blir som lite avslutning. Grillning och lekar :)

I morgon ska jag iväg på kvällen men det berättar jag efteråt om ;)

På torsdag så har Wilma och Lasse avslutning och på fredag slutar Liam och Robin skolan. På kvällen ska vi gå på Mingla i Mark, ska ta med X dit som jag är kontaktperson till.

I morgon ska jag försöka hinna med ett bankbesök med Robin med, han är ledig nämligen och jag har lovat han jättelänge att vi ska fixa så han får bankomatkort och legitimation. Kanske kan få med han att fika med...vore kul att få umgås lite med han själv. Är man 15 år så har man inte tid att va med sin mamma längre ;)

45 minuter kvar innan Liams pappa kommer och hämtar oss, ska försöka röja upp här lite innan så man slipper det i kväll.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra