Jag överlevde dagen....

Tio över 6 steg jag upp i morse, då hade jag sovit ungefär 4 timmar totalt :(

07:20 satt jag i bilen tillsammans med min chef och tre av mina kollegor, Göteborg var målet.

Sen har det vart föreläsning hela dagen, på förmiddagen handlade det om Autism och Asperger syndrom och på eftermiddagen handlade det om oönskade beteenden. Det var en bra och intressant föreläsning men vissa saker kan jag tycka att de kunda hoppas över.

Det var jobbigt att sitta så länge som jag gjort idag, men jag fick mig några bensträckare eftersom jag var tvungen att springa på toa ett X antal gånger.

Har haft ganska mycket sammandragningar/förvärkar idag med...vet inte om jag ska se det som något positivt eller inte?! Just nu tycker jag det är ganska jobbigt iaf :(

Är väldigt trött nu efter denna dagen så det blir inget gjort här hemma idag iaf. Lilleman har kommit hem nu igen med och i morgon kommer han få va hemma med pga halsflussen, han började med sitt penicillin idag.

Ska få i mig mitt kaffe nu och så blir det lite bloggläsning sen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra