Lillans korg

Här kommer några bilder så ni får se hur lillans korg blev när den blev klar :)

Ett jättestort tack till svärmor som sytt allt till den.







Lillan blir 7:e barnet som kommer ligga i denna korg

Först hade min lillebror Daniel den, sen hade mammas väninna den till sin dotter Sara. Efter det hade jag den till Robin och sen lånade jag ut den till min vän Nine som hade den till sina 2 pojkar Jonathan och Benjamin. Sen var det Liams tur.

Kan undra vem som kommer ha den efter lillan?!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Såååå himla söt!!

2011-03-11 @ 09:37:45
URL: http://1ngela.wordpress.com
Postat av: Anonym

Riktigt fin :)

2011-06-04 @ 22:25:35
URL: http://sweetmemories.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra