Tycker inte det är kul längre :(

3 veckor och 6 dagar kvar...alldeles för lång tid :(

Har ju nämnt innan att jag har problem med sömnen, men i natt var det extra jobigt. Somnade inte innan halv 5 i morse. Har vart trött hela dagen och när jag la mig på soffan för att vila så gick inte det heller innan det började krypa i hela kroppen på mig.

Så idag är ingen bra dag, fasar redan för hur det blir i kväll...har inte ens ngn lust att försöka att gå och lägga mig.

Nu kommer snart älsklingen hem, hoppas han kan pigga upp mig lite så humöret blir lite bättre. Tycker synd om han som måste stå ut med mig nu....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra