Buzzador

Kommer ni ihåg paketet jag fick i går?



Det innehöll det här :)



24 tuber Decubal Hand Cream à 10 ml, 24 sachets med Decubal Face Vital à 5 g och 5 tuber Decubal Lips & Dry Spots Balm à 5 ml.

Ska bli kul att testa dessa propukter och jag har jättetorra händer så  detta var mycket passande produkter för mig att prova.

Självklart ska jag dela ut prover till mina vänner med för att sen höra vad de tycker om produkterna.

OM DECUBAL
Decubal är en ny hudvårdsserie speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. Redan på 70-talet togs "klassikern" Decubal Clinic fram av hudläkare på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubals produkter är utvecklade för att fungera i ett klimat där torr hud är ett vanligt problem.




Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


För att registrera dig så klicka här 







Kommentarer
Postat av: Ingela

Det hade jag jättegärna provat men blev inte utvald. Fick istället prova Lumene Vitamin C+

2011-05-17 @ 13:32:24
URL: http://lngela.wordpress.com
Postat av: Mizca

Oh, en sån får du gärna skicka hem till mig så kan jag prova den åt dej .. hihi.

Jag ville verkligen bli utvald då mina händer har blivit torra den senaste tiden .. men men.

Kan inte bli utvald alltid!

2011-05-31 @ 21:29:21
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra