Dagen som vart....

Idag tilbringade vi eftermiddagen i Borås, närmare bestämt på knalleland.

Jag behöver kläder...byxor framförallt. Men som vanligt så hittade jag inget, finns det verkligen inga snygga byxor att köpa nu eller är det jag som är oerhört kräsen?

Molly fick iaf 2 nya bodys, vita kortärmade. Det går alltid åt, bra med vita med som man kan ha till det mesta. Fyndade dessa på H&M, de tog nog bara 40 kronor styck där tror jag det va...billigt!

Ett babygym inhandlades på Ekohallen med till lillan och Fredrik fick köpt ett par nya jeans på Jack & Jones.

Det blev iaf ingen dyr shoppingtur :) Tur va väl det för Robin behöver nya kläder till avslutningen och det är ju inte billigt, sen fattas det fortfarande lite pengar för han till moppekortet. hade ju hoppats på att han skulle få lite pengar i födelsedagspresent av hans far men det verkar inte som att han kommer träffa han innan han ska ta moppekortet så jag får nog lägga ut det sista som fattas :( Inser helt plötsligt att det nog inte blir några nya kläder för min del denna månaden.

Barnen är viktigast...har de vad de behöver och är glada så är jag glad :)

Och gladare blir jag snart då hjärtat kommer med lite mat, sen blir det nog filmkväll :)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

så fin blogg!!

2011-05-28 @ 20:47:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra