Dagens planer

God Morgon

I går regnade det, åskade och blixtrade men idag vaknade jag till att solen skiner igen :)

Idag har jag en lugn förmiddag med Molly men i eftermiddag händer en del, utvecklingsamtal för Robin ( kommer bli intressant eftersom jag är lite irriterad när det gäller vissa saker ). Efter det ska jag till Liams fritids, de har öppet hus där idag, och när Fredrik kommer hem från jobbet så ska vi till svärmor på besök.

Men innan jag kan börja min lugna förmiddag så ska jag försöka få upp tonåringen i huset...evigt tjatande på morgonen!




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra