En dag i varberg

I går tillbringade jag, Fredrik och Molly dagen i varberg :)

En härlig dag med sol.
Strosade omkring i stan och på torget, och jag hade riktig tur :) Hittade en klänning som jag provade och blev nöjd med en gång...inte illa för att va mig ;) Tänkte att jag skulle ha den på dopet (om jag inte hinner ånga mig vill säga)



Lite senare så hittade jag en snarlik klänning i en annan affär som kostade 1495 kr!! Helt sanslöst...och den såg fan precis likadan ut!

Det var iaf inte bara jag som hittade en klänning, Fredrik köpte en till Molly med.



Sen fick jag köpt lite nya shorts till Liam och även en t-shirt

   

Innan vi åkte hem besökte vi svärmor som var i husvagnen, och så fick vi träffa Liam och hans pappa som var på samma camping och besökte min farbror och min kusin :)

Alltid skönt att få krama Liam lite ;) Och Fredrik fick chansen att leka av sig lite ;)





Sammanfattningsvis en riktigt härlig dag!



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra