Förberedelser inför Mollys dop

Mollys dop 110521

Dukningen
fixade vi i fredags och två tårtor förbereddes, vi hade 2 hemmagjorda och så hade vi köpt en prinsesstårta, vi hade även en moccatårta som vi beställt av en tjej, vi beställde även smörgåstårtor av henne som vi bjöd på. Hade gjort pastasallad med eftersom alla barn inte äter smörgåstårta.





Så här fina var barnen på Mollys dop



Och så jag och Liam :)


Fredrik och Molly när vi kommit till kyrkan ( på väg dit kom jag på att jag glömt dopklänningen hemma..haha, så kan det gå när man har mycket att tänka på. Som tur va kom jag på det i god tid)



Molly





Fortsättning kommer i ett annat inlägg


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra