Go´kväll

Så var denna varma dagen över, en riktigt bra dag har det vart :)

Efter jag hämtat Liam på skolan tog vi en promenad till kinna, eftersom Liam inte ätit lunch i skolan så köpte han sig en pastasallad på hemköp som han sen åt ute i solen...riktigt mysigt tyckte han att det va.

Väl hemma igen så var jag redig och bakade en silviakaka eftersom jag skulle få besök av svärmor och hennes syster på eftermiddagen.

Molly har vart på jättebra humör idag och vi har haft massa mysiga stunder. Nu när det vart så varmt så tycker hon det är jätteskönt att få ligga naken under babygymet och kika. Nu börjar hon visa mer och mer leenden och hon försöker även få fram lite ljud i bland...jättemysigt att höra.

Lillan börjar bli stor... 6 veckor i morgon...

Men det är inte bara lillan som börjar bli stor, även min stora son blir stor...i morgon fyller han 15 år!

Fattar ni...15 år!!

Förstår inte hur det gått till eftersom jag själv inte är en dag över 25 ;)

Hoppas på en lika bra dag i morgon!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra