God Morgon

Onsdag....dags för Liam att börja sin pappavecka :(

Lite extra tråkigt dnna gången eftersom de sista dagarna har Liam haft sitt trotsiga humör och vart tjurig för minsta lilla sak :( Får hoppas jag får hem min goa, glada och omtänksamma Liam nästa vecka ;)

Men kvar hemma har jag en trött 15-åring och en liten Molly med växlande humör ;)

Molly har precis sovit en stund, somnade när vi lämnade Liam på skolan. Väntar nu på att hon ska vakna till riktigt så jag kan få i henne lite mat.

I natt sov hon ända till 4 innan hon åt, något jag reagerade på i natt var att hon knappt hade kissat.... I morse fick jag väcka henne och hon hade fortfarande inte kissat mycket...konstigt. Vet att det va varmt i går men hon åt mycket i går och fick i sig ordentligt med vätska.

När jag hade väckt henne i morse och tagit på henne så skulle hon äta men hon åt jättelite :(

Får hoppas hon äter ordentligt nu när hon vaknar till och att hon sen kissar ordentligt under dagen så slipper jag oroa mig :(

Nu ska jag sparka upp tonåringen som inte alls verkar vilja gå upp idag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra