God Morgon

Lyxmorgon för mig idag :)

Älsklingen är hemma så jag har fått massa avlastning nu på morgonen, så nu borde jag inte sitta här vid datorn. Har massa att göra så jag borde försöka få lite gjort nu.

Måste ge mig ner till kinna idag med, en ny almenacka måste införskaffas märkte jag igår när jag skulle skriva tider till fritids. Att hitta en almenacka som jag är nöjd med brukar inte va det lättaste...

Måste även köpa en klänning till Molly som hon kan ha efter kyrkan på dopet.

Handling står på att göra listan idag med, det är till dopet det ska handlas. Det blir mycket mer än vad man tror.

Nä..dags att sätta lite fart här....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra