God morgon



Typiskt....Molly vaknade lite tidigare än vanligt idag, åt och somnade om. Det betyder att hon nu ligger och sover och jag ska lämna Liam på skolan om en halvtimme :( Känns inte så kul att behöva väcka henne....

Får nog ringa och kolla om mamma är vaken så kanske hon kan komma över medans jag kör lilleman.

Men ngt positivt idag är att det känns bättre i nacken :) Hoppas att det håller i sig så det inte blir värre under dagen igen.

Idag har jag och lillan inga planer mer än att jag måste lämna in nycklarna till församlingshemmet, Liam ska till sin pappa idag så han ska inte hämtas. Men han kommer på fredag igen :)

Och på tal om fredag så måste jag tipsa alla som bor häromkring att gå till kinna krog på fredag för då spelar Black Rose där :)

Hade själv gärna gått dit men det får bli en annan gång när lillan är lite större.



Ps. Molly vaknade nu så det löser sig ändå :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra