Läget under kontroll :)

Tror faktiskt jag har läget under kontroll nu inför morgondagen :)

Kläder är strykna och framhängda, dukningen är färdig och i morgon ska jag bara köra bort några småsaker till församlingshemmet och så ska jag göra klart tårtorna :)

Det känns verkligen i kroppen nu att man hållt igång i kväll, men det gick gansla smidigt ändå. Ett stort tack till mamma som passade Molly år oss under tiden vi grejade, det underlättade så att det gick lite snabbare än vad det hade gjort om vi haft henne med oss.

Nu hoppas jag att Molly är på sitt bästa humör i morgon, iaf i kyrkan ;)

Vet inte om jag berättat vem som ska vara Mollys gudfar...det ska iaf min lillebror Daniel vara och Molly kommer döpas i min dopklänning :) Kul att hon kunde ha den för det är bara jag som har döpts i den :)

Lovar att visa er bilder sen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra