Läskigt

I natt efter att jag hade vart uppe och matat Molly så skulle jag gå ut och röka, öppnade altandörren men stannade upp då jag hörde massa ljud.

Förstod att det var ngt under förrådet, det prasslade bland löven där och det lät lite läskigt. Vi har satt hönsnät under förrådet för att slippa massa spring bland alla katter så det som nu befann sig under förrådet i natt hade nog svårt att hitta ett sätt att ta sig ut.

Nu var det nog inget farligt men lite otäckt var det allt när man hörde allt prasslande bland löven.

Skulle tro att det var detta djur som hittat in under mitt förråd....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra