Lördag

God Morgon

I natt fick jag en natt med sömn utan att behöva gå upp och mata lillan :) Och inte hörde jag henne skrika heller, vaknade bara till då Fredrik tog upp henne sen somnade jag om igen. Men han hade tur...lillan har haft en riktigt bra natt så han fick bra med sömn ändå ;)

Men nu ligger han på soffan och sover lite, migrän :(

Vi hade lite planer för dagen som jag sett fram emot men vi får väl se hur det blir nu eftersom han inte mår så bra....typiskt :(

Molly sover just nu med så jag ska nog passa på att starta upp dagen och börja med att få på mig lite kläder och plocka fram kläder till lillan, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra