Mollys dag!

God Morgon!

Idag är det Mollys dag, idag ska hon döpas :)

Just nu sover hon efter att ha fått i sig lite mat, egentligen borde jag passa på att sova en stund till med men har ingen ro till det. Kom på att jag behöver nog en tårta till, vet inte riktigt hur jag tänkt innan....

Då är frågan om jag ska fixa en själv eller om jag ska vara bekväm och spara tid genom att ta ett besök till finbageriet, de brukar ju alltid ha några färdiga....

Tror nog att det får bli det sistnämnda, ska höra med Fredrik sen vad han tycker.

Nu blir det att få i sig lite mer kaffe, läsa bloggar och sen fundera över vad som behöver göras idag...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra