Mors Dag



Tycker egentligen att Mors Dag är överskattad, varför ska man ha en speciell dag för mammor, pappor?
Finns det någon barnens dag?

Men eftersom älsklingen tycker denna dagen är bra så låter jag han göra det och tar tacksamt emot vad han gör för mig ;)

Fick sovmorgon i morse och idag står han för matlagningen :)

Barnen (Läs:Fredrik) gav mig mors dag presenter redan i fredags



Blommor, en morsdag kopp med chokladpraliner i, ännu mera chokladpraliner och så en dynbox till mina nya dynor jag köpte för ett tag sedan :)

Tack så jättemycket mina älskade barn (Fredrik)

Hade det inte vart för Fredrik så hade jag nog vart utan morsdag presenter ;) Och även hans barns mamma....

Jag har även gett min mamma ett jättefint blomsterarrangemang idag :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra