Mycket att göra

Just nu har jag inte så mycket att göra men jag gjorde precis en lista på allt som måste fixas innan dopet...jisses, det är så mycket mer att tänka på än vad man tror.

Vet inte hur jag ska få ihop det men det ska nog lösa sig, några punkter på listan ska jag försöka få gjort idag redan. Mest blir det väl på fredag att göra, och på lördag förmiddag innan dopet.

Hoppas verkligen det blir fint väder på lördag annars kanske det blir kallt med klänning som jag faktisk tänkt att ha.

Väntar ju på ett paket också med lite grejer jag behöver inför dopet...hoppas verkligen det hinner komma i veckan annars måste jag tänka om med min planering.

Nu vaknar lillan hör jag, dags för lite matning och sen hoppas jag att jag ska få lagat lite mat till oss andra med....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra