Presenter

Det här med att köpa presenter till folk är ju inte alltid det lättaste, lättast är det ju om de önskat sig något särskilt men hur kul är det egentligen?! Det blir ju inte så stor överraskning då.

När jag ska köpa presenter vill jag gärna hitta det där lilla extra, vill gärna att det ska finnas en tanke bakom det :) Ibland blir jag riktigt irriterad om jag inte hittar det där speciella, då är det nästan som jag vill strunta i att köpa ngt över huvud taget!

Framöver har vi lite tillfällen som det ska ges bort presenter och jag känner mig riktigt nöjd och vi har vart ute i god tid :)

Fredriks pojk fyller 12 år framöver och hans presenter är i stort sett klara....blir toppenbra :)
Vi ska på bröllop om en vecka och en bröllopspresent är fixad ;) Eftersom bruden läser min blogg så kan jag inte avslöja ngt men jag hoppas att dom kommer tycka om presenten :)
Liam är bjuden på barnkalas om ett par veckor och öven den presenten är fixad redan..också en present som jag tror blir riktigt bra :)

Men den födelsedag som ligger närmast till hands är min lillebrors, han fyller dessutom 20 år och jag har verkligen inte en aning om vad vi ska ge han.... ångest , ångest.....hjälp!

Vad ger man till en kille på 20 år som inte är direkt intresserad av ngt särskilt?!

Hur gör ni när ni köper presenter till någon?
En speciell summa? Köper ni ngt som ni vet att de önskar sig? Impulsköper ni? Funderar ni länge på att hitta just den där perfekta presenten?


Kommentarer
Postat av: Jane

Ååh, spännande! :-) Nu är det inte alls långt kvar till bröllopet! Jag frågade Peter ang. presenten till en 20-åring (det var ju bara några år sedan), men han visste inte något... Presentkort funkar ju alltid, men det kanske inte är så roligt att slå in.

2011-05-30 @ 08:17:09
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra