Presenter

Molly har fått lite mer presenter som jag inte visat er ännu.

Förra helgen hade vi besök av Peter (Fredriks f.d bonusbarn) och Jane, lilla benjamin var med också :) Fast nu är han inte så liten längre när man ser Molly ;)

De hade iaf med sig en present till Molly, en jättesöt kanin och en liten leksak, perfekt eftersom vi inte har några leksaker till Molly. Tyvärr så har jag gjort mig av med alla bebisleksaker som mina andra barn haft.



Av morfar fick Molly så här fina kläder





Söta Elinor  kom in häromdagen med present till Molly med



Och när vi kom hem i går så hade Petra och Nathalie vart här med present till Molly :)



Tusen tack till er alla för de fina presenterna som Molly fått!






Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra