Söndag kväll

Så var denna söndag och Mors Dag snart över...

Det har vart en lugn och härlig dag, hade sovmorgon i morses men är ändå jättetrött nu i kväll :(
Skulle vilja bädda ner mig nu men har tvätt i tvättstugan som måste hämtas sen så jag får hålla mig uppe en stund till.

I morgon är det dags för läkarbesök på BVC med Molly, ska bli kul att se vad hon väger nu för det var ett par veckor sedan hon vägdes sist.

Har inte så mycket kul att skriva just nu och orkar kanske inte heller riktigt så jag önskar er alla en riktigt härlig söndag kväll nu!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra